Re: Pentium IV - jest jeszcze sens kupowac na Socket 478

Autor: Gobli <gobli_at_spammer.pierniczony.vp.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 20:37:36 MET DST

> Pewnie za te 6.5 tyś. kupil LCD, drukarkę , skaner ... a ty cały czas
> na starym CRT sidzisz.

nie, on też ma CRT, bez drukarki, bez skanera, tylko za głośniki dałwięcej
niż ja

> W czym?

w pracy? o tyle lepszy, że nie miałem ŻADNYCH problemów z tym sprzętem.

> Jakie problemy?

z instalacją dysku SATA (kontroler na płycie niekontaktował, dopiero po
podmienieniu kabla)
z grafiką, stery się nie instalowały, dopiero po baaardzo długim męczeniu
się z nimi, coś się udało wykombinować.

> Przecież nie masz presscotta to skąd wiesz?

MAM. więc wiem.

> A jaką kartę graficzną ma? Ile ramu?

1GB RAM, GF 6600GT.

--