Re: Pentium IV - jest jeszcze sens kupowac na Socket 478

Autor: jha <afjha_at_askf.com>
Data: Tue 31 May 2005 - 23:01:33 MET DST

> ja mam procek intela Pentium IV 2,6GHz (Prescott, S478) na płycie intela
> D865PERL.
> kolega ma Athlona 64 3200+ na płycie GA K8N Ultra-9 (za całość zapłacił
> 6,5tyś).
> hmm... ciężko uwierzyć, mój komputer jest lepszy.
> nie mamznim żadnych problemów, to jeden.

Najważniejsze w tym zdaniu jest to że masz płytę INTELA.
Intel robi najstabilniejsze płyty na rynku , wszystkie kompy jakie składałem
ostatnio(5 lat) były na płytach intela i od 5 lat ani jeden się nie zepsuł
ani nic na nim nie zwisa, zero problemów. Intel to Intel. Wcześniej bywały
różne wynalazki i to była loteria jedne chodziły inne nie. Nowego kompa też
postawie na INTELU.
pozdr

ps. a do Jolly Roger Intel jest lepszy od wszystkiego :)