¦wiêtego by ruszy³o.

Autor: Grandalf <grandalf_at_op.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 13:25:37 MET DST

Co prawda mój komp to wehiku³ czasu, ale bez przesady. Poprostu nie mogê
na jego zwisy, które s± najczê¶ciej jak nic siê nie robi. Bo w±tpie ¿eby
czytanie postów czy przegl±danie strony albo s³uchanie muzyki tak
zawala³o kompa, a w³a¶nie wtedy najczê¶ciej siê wiesza. Oto konfiguracja:
AMD K6-2 550MHz
Soltek SL-56H5 - sterowniki VIA 4in1
SD RAM 256 133MHz
Samsung 120 GB
GF 2 MX 64 MB - stery 53.04
Karta Wi-Fi Realtek
D¼wiêkówka AWE Creative
Zasilacz 350W

Wykluczam dysk nówke, sieciówke, grafe i zasilacz. Wiêc co mo¿e byæ
powodem zwisów? Co ciekawe na zdarzy³o mi siê, ¿e zaraz po instalacji XP
za³adowa³ siê i... zawiesi³ siê. Wiesza mi siê na ka¿dym systemie(oprócz
Linuxa :-), ale podziêkuje za rady z nim zwi±zane). Jeszcze troche i
oszaleje. Cudem nie zawiesi³ siê jak pisa³em tego posta. Da siê jako¶
zdiagnozowaæ co jest problemem?

--
Nie chcesz p³aciæ prowizji? To nie p³aæ na www.swistak.pl
Nie masz konta? To za³ó¿. Rejestracja trwa 2 min,