Re: karta graficzna - znowu, ale inaczej :)

Autor: Marcin <marcinzgCUT_at_tenbit.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 12:14:37 MET DST

> Teraz mam starego Matroxa G400 i musze powiedziec , ze obraz na tv jest
> genialny.

Zaciekawiles mnie tym, bo sam probowalem podlaczyc mojego 4ti do telewizora
i obraz byl fatalny. Wiec wpadlem na pomysl, ze wrzuce takiego matroxa do
innego komputera, ktory bedzie sluzyl ogladaniu tv.
Tylko, ze kraze po allegro i zaden z matroxow nie ma wyjscia tv, masz jakis
specjalny model? czy do matroxow stosuje sie jakas specjalna przejsciowke??

Pozdrawiam