karta graficzna - znowu, ale inaczej :)

Autor: majtol <majtol_at_USUN.bbs.pbks.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 22:27:12 MET DST

Witam.

Przegladam archwum i widze kupe postow na ten temat
Tylko, ze dalej jestem glupi ...

Czy mozecie polecic jakas grafe, ktora umozliwi uruchamianie nowszych
gier, ale glownie zapewni dobry obraz na TV?

Teraz mam starego Matroxa G400 i musze powiedziec , ze obraz na tv jest
genialny.
Niestety, nic, co wymaga grafiki 3D, na kompie nie daje sie uruchomic.

Teraz dodatkowo czas zmienic sprzet i przejsc na PCI-E i moj Matrox juz
zupelnie odpada :-(

Chcialbym , zeby nowa karta (jak moja w tej chwili) umozliwiala
doprowadzenie sybnalu do TV w trybie RGB bezpośrednio do złącza EURO -
zadne tam S-video, ktore daje zauwazalnie gorszy obraz niz RGB...

Czy jest na rynku karta, ktora daje RGB w standardzie telewizyjnym?
Oczywiscie poza nowymi Matroxami, ktore jednak nie sa wydajne w 3D, a do
tego piekielnie drogie.

A moze jest jakas alternatywa?

pozdrawiam