Re: gwarancja na nagrywarkę i połamana płyta

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 28 May 2005 - 01:52:43 MET DST

SP napisał(a):
> Czy serwisy odmawiają napraw gwarancyjnych napędów z połamaną wewnątrz
> płytą? Mój napęd był kupiony w action jeżeli ma to jakieś znaczenie.

A co masz napisane w karcie gwarancyjnej?
Poza tym oprócz gwarancji możesz skorzystać z niezgodności towaru z
umową. Masz tylko jeden mały problem: czy napęd uległ uszkodzeniu, bo
płyta była kiepskiej jakości czy płyta pękła, bo napęd zbyt mocno się
rozpędził.
Pomocny może być tekst:
http://www.cdrinfo.pl/software/artykuly/artykul_w.php?ID=20021221104505

--