Re: najtańsza grafika do gier

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Fri 27 May 2005 - 22:22:32 MET DST

Paweł Kaczmarski wrote:
> Poradźcie proszę - moje dziecko (11-latek) korzysta obecnie z Intel Extreme
> Graphics na płycie i845GV i przy demówce Lego Star Wars okazało się, że czas
> przyszedł na nową grafikę. Problem w tym, że musi być jak najtańsza, bo moja
> latorośl musi nazbierać na nią sama. Karta musi być nowa ze sklepu, więc
> Allegro w tym przypadku odpada. Co najtańszego sensownego możecie poradzić -
> budżet to tylko max ok. 150 zł netto - oczywiście jeśli da się taniej to tym
> lepiej ;). Wiem, że wiele się za tą kasę spodziewać nie mogę ale chodzi mi
> przede wszystkim o "uruchamialność" gier.

Cieeezko, za te cene i nowa, ale mozliwe:

Palit GF FX5200 128MB 128bit
Cena brutto: 179,00 zł - (netto: 146,72 zł)
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=50414c49545f353230305f3132385f313238

Palit Radeon 9550 128MB 128bit
Cena brutto: 215,00 zł - (netto: 176,23 zł)
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=50414c49545f393535305f3132385f313238

Ta druga karta jest duzo lepsza, ale jedynie w przypadku, gdy bedzie
podkrecana. Jesli nie, to nie warto dokladac tych 26zl i wziac ta pierwsza.

--