najtańsza grafika do gier

Autor: Paweł Kaczmarski <pmk_antyspam__at_post.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 21:58:44 MET DST

Poradźcie proszę - moje dziecko (11-latek) korzysta obecnie z Intel Extreme
Graphics na płycie i845GV i przy demówce Lego Star Wars okazało się, że czas
przyszedł na nową grafikę. Problem w tym, że musi być jak najtańsza, bo moja
latorośl musi nazbierać na nią sama. Karta musi być nowa ze sklepu, więc
Allegro w tym przypadku odpada. Co najtańszego sensownego możecie poradzić -
budżet to tylko max ok. 150 zł netto - oczywiście jeśli da się taniej to tym
lepiej ;). Wiem, że wiele się za tą kasę spodziewać nie mogę ale chodzi mi
przede wszystkim o "uruchamialność" gier.

Dzięki za pomoc
Paweł