PC2700 a PC2100

Autor: szymek <szyymek_wytnij__at_gazeta.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 16:29:33 MET DST

witam posiadam płyte głowną przystosowaną do pracy z koscmi pamieci
pracujacymi z 266MHZ czyli PC2100, jednakze dokupiłem sobie ostatnio kosc
PC2700 i jak ja wkladam samą po podczas startu zaczyna piszczec.
Czytałem na grupach ze ludzie przestawiali sobie ustawienia w biosie i ze
kosc PC2700 ustawiali tak ze pracowala jako PC2100, tez chcialbym tak
zrobic jednakze nie wiem jak poprzestawiac defaultowe ustawienia w biosie
by zadzialalo.

Moja płyta głowna to: VIA P4X266A chipset Pentium 4
Procesor Celeron 1700 , mnoznik w biosie : x10

Ustawienia DRAM Clock/Drive:
Dram Clock : by SPD
Dram Timing : [MANUAL]
Sdram Cas Latency : 2,5
Bank Interleave: 4 Bank
Precharge to active: 3T
Active to precharge: 6T
Dram Busrt Len : 4
Dram Command Rate : 2T Comm

Czy na podstawie tych danych jestescie w stanie mi cos doradzic?

dz za wszelkie podpowiedzi