Re: Dodatkowy monitor do filmow - doradzcie, albo wybijcie mi z glowy

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 16:22:26 MET DST

zzz napisal:
> A ja nie polecam. Wymyślą nowsze kodeki wymagające szybszego kompa i
> taki odtwarzacz pokaże dupę - za przeproszeniem.

Najlepszy byłby Xbox. Wrzucasz do niego wielki dysk, podłączasz zestaw
kabelkiem sieciowym do PC lub bezpośrednio do netu (celem oglądania TV,
słuchania internetowego radia itp.) i masz gigantyczną filmotekę,
obługiwaną przez jeden z najlepszych i najwygodniejszych odtwarzaczy na
rynku, z postprocessingiem i innymi cudami. Do tego kolekcja muzyki,
zdjęcia... dźwięk podłączony światłowodem i obraz na wielkim TV, podpiętym
przez RGB lub - o ile odbiornik jest odpowiednio dobry - kablem component.

Skoro autora wątku stać na monitor, to wydatek kolejnych 750 zł na konsolę
również nie powinien stanowić problemu.

k,