Abit Nf7-S2, XP2200+, Dual DDR

Autor: Wojtek K <wojciechkuzia_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 13:48:22 MET DST

Cześć

Kupiłem sobie dodatkowe 512 MB Kingstone'a, w przekonaniu, że to będzie
ten sam model co kupiony pół roku temu. Okazało, się, że się pomyliłem i
zacząłem obawiać się, że pamięci nie będą pracować w dualu.
Ale działają - widać to przy starcie komputera i w pewnym specyficznym
programie CPUID - o ile nie pomyliłem nazwy.
Czy to nie dziwne ?
Po co w takim razie sprzedawane są pamięci w parach ?
Czy jeśli zmienię procesor na 3200XP+, to czy "różność" tych modulów
(jeden dwustrony, drugi jednostronny, ale ten sam typ - DDR400) nie
będzie powodować jakichś niestabilności ?

Pozdrawiam

Wojtek

--
www.bicykle.waw.pl