Re: co się dzieje z dyskiem ?

Autor: andrzej dąbrowski <user_at_serwer.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 12:36:57 MET DST

Dnia pięknego, słonecznego Łukasz napisał(a):

nie chcę Cię straszyć ale miałem podobnie
i koniec był taki że straciłem wszystkie dane z tego dysku
ale sam dysk po formatowaniu niskiego poziomu (chyba ta to się
nazywa) działa do dziś - choć jak powiedział mi kolega co wie
na ten temat coś więcej, ten dysk może paść nieodwracalnie
w kazdej chwili (a to miało miejsce z 1,5 roku temu)
na wszelką wszelakość radze zrobić kopię co cenniejszych rzeczy :-)

pozdrawiam
andrzej

--
andrzej dąbrowski