co się dzieje z dyskiem ?

Autor: Łukasz <snake25_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 10:56:59 MET DST

Witam
mam pytanie ma W98 na partycji Fat i na drugiej NTFS WinXP
ostatnio zauważyłem że na tej pierwszej katalog, który miał wielkość kilkuset
MB pokazuje wielkość kilkudziesięciu GB (cały dysk ma 80GB - Seagate) a w
środku jakieś pliki z nazwami typu %$#@^%*& itp., dodatkowo część zdjęć jaki
miałem na dysku została uszkodzona - pliki jpg mają normalnie po kilka MB ale
się nie otwierają lub są np. w połowie widoczne.

sprawdziłem scandiskiem, antywirus też nic nie wykrył...
Co się mogło stać, czy to oznaka padania dysku, czy może to być skutek np.
wstrząsu (ostatnio na obudowę spadł mi ciężki zasilacz) ?

Łukasz