Re: Co zmodernizować?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Fri 27 May 2005 - 11:33:29 MET DST

http://www.ecsusa.com/support/table_amd.html

> Raczej niewiele...

Np. "Bartek" 2500+ to dla Ciebie mało?

> W specyfikacji pisza, że obsługuje Athlony, Athlony XP i Durony. Co wiec
> warto nabyc? I gdzie, bo z dostępnoscia tych prockow tez juz roznie bywa;)

W niektórych sklepach mają jeszcze AthlonXP 2500+. Zawsze możesz też kupić
używany - Allegro, eBay.

> 754 wydawało mi sie rozwiazaniem, bo najwyzej potem mozna
> zamontowac jakiegos Athlona 64.

No właśnie - później. W momencie gdy będziesz chciał to zrobić płyty pewnie
będą tańsze, nowsze chipsety i 754 pewnie będzie w fazie wypierania przez
inne nowe rozwiązanie.

> Zasilacz - oczywiscie. A jakis model konkretnie?

IMHO jakiś Chieftec (model to już w zależności czy chcesz kupić na
przyszłość (np. ATX 2), czy chcesz cicho, itd.).
MadMan już Ci podał kilka rozwiązań.

Ps. Tak sobie właśnie pomyślałem, że jeśli Twój HDD to 5400rpm warto byłoby
wymienić lub dokupić nowy.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/    UIN 53883184  GG#1902559