Re: Co zmodernizować?

Autor: Mogart <mogartwytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 25 May 2005 - 14:51:31 MET DST

Michal Lukasik <michu_l@tlencut.pl> wrote:
: Dnia 25.5.2005, Mogart napisał(a):

:> Duron 800 MHz
:> ECS K7S5A
: [...]
:> Zasilacz - Codegen 300W

: Myślę, że jak nie wymienisz przy tym zasilacza to prędzej czy później
: "puścisz ją z dymem". ;D

: IMHO zmień tylko CPU (nie pchaj się w 754 bo on też długo nie "pożyje")
: i zasilacz.

Ok, CPU. Tyle ze co mi wejdzie na tę płyte? Raczej niewiele... W
specyfikacji pisza, że obsługuje Athlony, Athlony XP i Durony. Co wiec
warto nabyc? I gdzie, bo z dostępnoscia tych prockow tez juz roznie bywa;)

754 wydawało mi sie rozwiazaniem, bo najwyzej potem mozna
zamontowac jakiegos Athlona 64.

Zasilacz - oczywiscie. A jakis model konkretnie?