Re: Jaki nowy dysk Seagate/Samsung/Caviar/Maxtor/Hitachi ?

Autor: dżej-dżej <no.mail_at_no.spam.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 16:03:38 MET DST

"dgim" <grip5@wp.pl> wrote in message
news:Xns96628D09E6415grip5wppl@195.34.135.85...
> witam
>
> zamierzam zakupic w najblizszym czasie dysk 160/200gb
> musze gdyz niestety obecny caviar 80gb coraz bardziej sie pieprzy
>
> jaka firme/model polecacie ?

Odradziłbym Samsunga, bo to gów^#@ i szajs !

Reszta jest OK, a najlepszy - oczywiście - jest SEAGATE.
Ja od lat mam SEAGATEy i tej firmie ufam bezgranicznie,
chociaż maiłem dwa WD i dwa IBMy i były naprawdę OK,
nic sie z nimi nie działo, działały bez zarzutu !

--
Pozdrawiam, Jarocki
Jak powiedzieć komuś "jesteś ostatecznym debilem!" ?