Jaki nowy dysk Seagate/Samsung/Caviar/Maxtor/Hitachi ?

Autor: dgim <grip5_at_wp.pl>
Data: Thu 26 May 2005 - 13:51:52 MET DST

witam

zamierzam zakupic w najblizszym czasie dysk 160/200gb
musze gdyz niestety obecny caviar 80gb coraz bardziej sie pieprzy

jaka firme/model polecacie ?

dodam, iz mam dosc starsza plyte glowna MSI K7 MASTER (MS-6341), na chipsecie
AMD-761 - a co za tym idzie, bo je sie, iz moze go nie wykryc

do tej pory mialem seagate'a 20gb - w zasadzie w porzo, momentami cos nie zaskoczylo
ale w sumie OK, obecny Caviar co jakis czas jakis problem, czy to z partycja czy
utrata danych, swego czasu nawet bad sectory mi wyskoczyly, i o dziwo, po kilku
tygodniach po ponownym sprawdzeniu owych bad'ow.........juz nie bylo, dziwne

sklonny bylem hitachi kupic, ale sprzedawca dosc skutecznie zniechecil mnie, ze to w
zasadzie ibm (fakt), ze bardzo duza awaryjnosc mieli w salonie itd, maxtor -
kumplowi po 2 miesiacach siadl, a samsung - coz, tak samo jak LG nie ufam jakos im,
choc podobno dosc mocno podreperowali swoj warsztat nad hdd (polaczenie z toshiba ?
coz mi sie obilo)

tak wiec, 2 zasadnicze pytania :

- ktora firma/model
- czy wykryje pelne 160/200gb (tzn zapewne cos okolo 150/180gb) na msi k7 master na
amd - 761 ?

pozdrawiam