Re: problem z serial ata?

Autor: fafer <faferNOSPAM_at_tlen.pl>
Data: Wed 25 May 2005 - 22:30:33 MET DST

Dnia Wed, 25 May 2005 21:08:13 +0200, netx <user72wytnij@go2.pl> napisał:

> ProponujĂŞ instalowaĂŚ z pÂłyty WindowsXP ze zintegrowanym SP2 na pÂłytce
> instalacyjnej. ÂŻadne dodatkowe drivery nie bĂŞdÂą potrzebne.
>
> Pozdr.
> Marek

własnie takiego próbuje instalować...
wyłączyłem obsługe sata w biosie dzieki czemu wykrył dysk jako IDE i w tym
wypadku instalacja poszła bez problemów teraz pytanie moje brzmi: czy w
tym momencie z pod windowsa moge zainstalować jakieś specjalne drivery i
przełączyć w biosie do pierwotnego stanu ażeby wszystko smigało tak jak
powinno?