Re: Dobre glosniki do muzyki??

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 17:27:04 MET DST

Wiesz co? Ty przekonujesz mnie do Creative'ów jakbym ich nigdy nie
słyszał, a ja z kolei Ciebie jakbym wątpił, że nie słyszałeś
drewnianych kolumn.

Nie przekonamy się i nie ma to sensu. Zarówno Ty jak i na mamy swoje
doświadczenia i poglądy na tyle ugruntowane, że żaden z nas ich
drugiemu nie przestawi. Zatem proponuję EOT.

Pozdrawiam

Tom

Pełna oferta Nec, Eizo, Iiyama, Sony, HP, Fujitsu-Siemens
www.monitory.mastiff.pl
gg: 189335, skype: zpkmastiff