Re: Dwa komputery i jeden monitor - przełącznik

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 00:37:45 MET DST

Użytkownik "Piotr K." <dziejek7@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d6knba$k3v$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Podłączyłem dwa komputery z WinXP do przełącznika (wpólna mysz, klawiatura
> monitor). Zdarza się jednak, że po przełączeniu przestaje działać mysz
i/lub
> klawiatura w którymś lub nawet obu komputerach. Przerabiałem to już z
dwoma
> zestawami komputerów i dwoma przełącznikami (jeden "made in China" -
> mechaniczny a drugi D-Link - elektroniczny) i w obu było podobnie.
> Może zatem jest to jakaś kwestia ustawień w WinXP? - reakcji windowsa na
> "odłączenie" myszy i klawiatury a przy powrocie przestaje widzieć te
> [...]

hmm, a po co sobie utrudniać, moze zrezygnuj z przelacznika, mam dwa kompy w
pokoju i są podłączone zdalnym pulpitem który jest w XP i mnie to wystarcza,
gdyz w dowolnej chwil moge przejąć drugiego kompa. tez myslelem nad
przelacznikiem, ale z czasem dokupilem drugi monitor, mysz oraz klawiat, ale
tak jak pisze, nawet gdybym ich nie mial to tez tylko zdalny pulpit, bo po
co inwestowac w zbedne przelaczniki.

Wiec moze warto sie zastanowic czy nie starczyloby ci rozwiazanie
softwarowe, gdybys sie zdecydowal, a nie wiedzial jak to ugryzc to
zapraszam: alt.pl.comp.windowsxp

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".