Dwa komputery i jeden monitor - przełącznik

Autor: Piotr K. <dziejek7_at_wp.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 15:00:49 MET DST

Podłączyłem dwa komputery z WinXP do przełącznika (wpólna mysz, klawiatura i
monitor). Zdarza się jednak, że po przełączeniu przestaje działać mysz i/lub
klawiatura w którymś lub nawet obu komputerach. Przerabiałem to już z dwoma
zestawami komputerów i dwoma przełącznikami (jeden "made in China" -
mechaniczny a drugi D-Link - elektroniczny) i w obu było podobnie.
Może zatem jest to jakaś kwestia ustawień w WinXP? - reakcji windowsa na
"odłączenie" myszy i klawiatury a przy powrocie przestaje widzieć te
urządzenia...

Może ktoś coś poradzić?

Piotr K.