Re: HDD - problem z mbr - PartitionMagic

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 23 May 2005 - 09:08:42 MET DST

Użytkownik "darcus" <daszy@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:42917d91$1@news.home.net.pl...

> Nie, partycji nie ruszałem od ponad roku. System działał bez
> problemu
> pomimo że miał na poczatku te małe "osierocone" obszary.

W takim razie _naprawdę_ nie rozumiem, co Ci się udało właściwie
zrobić spod tego instalatora... :-(

> Ok, dzieki bardzo, dzisiaj zrobię zrzut o ile program wogóle sie
> uruchomi.

Jeśli będzie to dyskietka DOS-owa, to się uruchomi.

> Pamięci testowałem wyjmując po kolei z kazdego banku. Komputer
[...]

Pamięci się nie testuje wyjmując je lub podmieniając na inne. Pamięć
jako taka może i być dobra, ale jeśli będzie miała problemy ze
współpracą z Twoją płytą główną lub z sąsiednimi kościami pamięci, to
efektem będzie albo brak możliwości zainstalowania systemu nt-kowego,
albo błędy odczytu plików z CD, albo ciągłe zawieszanie się systemu.
Zrób tak, jak radziłem, nie kombinuj.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/