Re: LCD 18" - jednak mniejsze fundusze...

Autor: pe3no <pe3no_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 00:38:48 MET DST

> zzz wrote:
> Gateway o którym mówisz AFAIK jest na matrycy LG-Philips LM181E06,
> znanej z m.in. NEC'a 1860NX, Dell'a 1800FP, Iiyamy AS4612 czy LG 1810B.
Też miałem wrażenie, że niektórzy sprzedawcy mylą dane FPD 1830 i 1810.

> Do pytajacego - jeśli chodzi o Gateway'e wrarto zwrócić uwagę na kilka
[...]
> - "z dużą doza niesmiałości" podchodzić do gwarancji polskiego
czy mógłbyś polecić zatem zaufanego sprzedawcę lub skomentować tego:
Pisze o 3-letniej gwarancji i zarzeka się, że są nowe, BEZ ŻADNYCH wad.
Trochę mnie dziwi, jak mogą jeszcze być na rynku nowe egzemplarze modelu
sprzed kilku lat? Zapasy magazynowe, czy odzysk i zalew z bogatszych
krajów, które ktoś w Polsce odzyskuje i montuje "nowe" monitory?

Szczerze powiem, że interesuje mnie ten monitor,
ALE trochę zaniepokoiło mnie parę linków (za granicą):

http://help.lockergnome.com/lofiversion/index.php/t32829.html
Tutaj paru ludzi mówi, że po 2 latach psują się inwertery w tych
monitorach... a sama firma Gateway odżegnuje się od swojego "dziecka" i
niechętnie je naprawia, a części zamienne będące w obiegu też są kiepskiej
jakości. Czy zatem kupuję monitor na 2 lata, a potem będą problemy? Niby
dostaję gwarancję 36 m-cy (ten tylko sprzedawca, bo inni dają właśnie na 2
lata), ale jak piszesz, czy ta gwarancja jest coś warta?

http://www.ercservice.com/faqs/lcd-monitor-faq.html
też wspomina o problemach i wymienia m.in. FPD 1830:
"[...]failure of the backlight or high voltage inverter circuit [...]"
[...]Gateway 18" FPD 1830 ------------ Blanks out / Goes dark[...]"

Co sądzisz o tych problemach,
Pozdrawiam-Piotrek-pe3no.