Re: Matryca SXGA+ w laptopie 14"

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 21 May 2005 - 16:28:34 MET DST

W dniu Sat, 21 May 2005 16:08:05 +0200, osoba określana zwykle jako
Neas pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>No cóż, wtedy widać jak na dłoni co było pisane przez amatorów i czego nie
>należy używać. ;)

Gorzej, jak taki program okaże się np. jednym z najistotniejszych
programów w firmie (i do tego jest dobrze napisany z merytorycznego
punktu widzenia).

--
  Kruk@ -\                   | !edis gnorw eht morf siht ta gnikool era uoY
          }-> epsilon.eu.org |