Re: zielony piksel w nowiutkim monitorze LCD

Autor: ..::Friend::.. <universalny_at_wp.pl>
Data: Sat 21 May 2005 - 12:42:00 MET DST

> ROTFL! Nie wyłączają go na noc?

Dokładnie tak jest w MM, mozna podjechac np o 3 w nocy i widać scianę działających TV
ale dla mnie była to zaleta, jezeli telewizor był wygrzany przez 2 tygodnie nonstop to
wszystko co miało się w nim zepsuć juz się raczej nie zepsuje.

Ja uzywam TV 8h dziennie i jezeli stał on w markecie 2 tygodnie nonstop czyli mozna
obliczyć ze jest to mniej niz 1,5 miesiąca mojego uzytkowania.
Kupiony TV z ekspozycji chodzi juz ponad 2 lata po 8h dziennie i jest OK.

Pamiętam ze ojciec jak w dawnych czasach pojechał do RFNu i kupił TV z ekspozycji to
ten TV słuzył przez 17lat bez większych problemów.

W przypadku innych sprzętow oczywiscie tej metody nie stosuje:)
Trzeba tez uwazać bo niektore TV stoją po pare miesięcy w MM.

GM