Re: Abit IC7-G + SATA + XP - problem z instalacja

Autor: Piotrek J <pioj_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 23:20:02 MET DST

aidahow wrote:
> Zastanawia mnie roznica pomiedzy IDE i SATA. Jezeli przy kombinacjach z
> pamieciami, graficzna i roznymi ustawieniami raidu jest tak samo a w
> przypadku instalacji na IDE inaczej to cos musi byc z obsluga dyskow -
> sterownik? kontroler? Uszkodzona plyta?

Jutro powtorze instalacje na IDE ale po wylaczeniu w BIOSie kontrolerow
SATA (poprzednio tylko odlaczylem dyski sata)

> Wszystko mozliwe. Mozna to sprawdzic, gdybys mial podobny zestaw - metoda
> wykluczania. Troche gimnastyki przy tym i zdrowia, ale na pewno szybciej niz
> serwis ktory musi zrobic dokladnie to samo.

Problem w tym, ze moj prywatny komp to Athlon.

Moge przelozyc do niego grafike, pamiec, dyski.
Jutro pewnie to zrobie, tylko ze to wszystko zajmie mi znow pol dnia :/

Ale procka i plyty nie mam jak oddzielnie sprawdzic.

> Z tego co udalo mi sie dowiedziec podczas rozmowy z pracownikiem
> komputronika to są wymagający - zwracany produkt musi byc 100% kompletny,
> krazki, instrukcje, kable... inaczej zwrot. Jesli chodzi o czas... to nie

No akurat tu nie ma problemu, bo wczoraj mi to kurier przywiozl wiec
wszystkie kabeli karteczki i inne pudeleczka mam.

Pozdrawiam

--
Piotrek