Re: Abit IC7-G + SATA + XP - problem z instalacja

Autor: aidahow <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 23:03:55 MET DST

Użytkownik "Piotrek J" <pioj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Te Twinmosy na ktorych testowalem to wlasnie byla jedna kosc 256, ktora u
> mnie smiga od roku w trybie dual i jest ok.
> Obecnie testuje tez na jednej kosci 512 kingstona.

Faktycznie, to nie moze byc pamiec.

> Rozne opcje instalacji windowsa - na raid, na nie-raid (wszystko auto) -
> juz probowalem i ciagle efekt mniej wiecej ten sam, jedynie na IDE bylo
> lepiej ale jak pisalem tez nie sie nie udalo do konca zainstalowac.

Zastanawia mnie roznica pomiedzy IDE i SATA. Jezeli przy kombinacjach z
pamieciami, graficzna i roznymi ustawieniami raidu jest tak samo a w
przypadku instalacji na IDE inaczej to cos musi byc z obsluga dyskow -
sterownik? kontroler? Uszkodzona plyta?

> Wlasnie co do przypadkowosci, to nie jest to tak calkiem przypadkowe, bo
> zawsze juz pod koniec drugiej fazy instalacji windowsa (opisane w
> pierwszym poscie).
> Wlasciwie niesprawdzona pozostaje tylko plyta glowna i procek, ale procek
> to chyba mala szansa zeby byl wadliwy jezeli tak daleko dochodze w
> instalacji ?

Wszystko mozliwe. Mozna to sprawdzic, gdybys mial podobny zestaw - metoda
wykluczania. Troche gimnastyki przy tym i zdrowia, ale na pewno szybciej niz
serwis ktory musi zrobic dokladnie to samo.

> Pytanie "poboczne" - reklamowal kiedys ktos z Was cos w Action ? Jak to
> wyglada, dostane nowy sprzet czy daje zepsuty i czekam, czekam ...

Z tego co udalo mi sie dowiedziec podczas rozmowy z pracownikiem
komputronika to są wymagający - zwracany produkt musi byc 100% kompletny,
krazki, instrukcje, kable... inaczej zwrot. Jesli chodzi o czas... to nie
chce sklamac bo nie jestem pewny czy czekałem miesiąc z powodu komputronika,
actiona czy może wysyłki do creativa mojego odtwarzacza mp3.

z pozdrowieniami,
a i d a h o w