Re: HDD Samsung a Seagate

Autor: deto <detoWYTNIJ_TO_at_op.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 13:14:44 MET DST

Hey,

Użytkownik "zzz" <magness2@poczta.fm_wytnij_to> napisał w wiadomości
news:d6k7ic$ida$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Trwałość wszystkich nowych dysków twardych, to już nie to co kiedyś, co
> zresztą spowodowało, że jakiś rok/dwa lata temu gwarancje niektórych
> spadły
> tylko do roku. Większa szybkość, większe upakowanie danych = większe
> ryzyko
> uszkodzeń.

Samsunga w to nie mieszaj ... oni tego nigdy nie wprowadzili ;)
Do obecnych ich dyskow naprawde nie mozna sie przyczepic. A nie slychac tez
glosow o jakiejs wiekszej ich padliwosci niz inne marki. Ja osobiscie
polecam Samsunga.

I troszke nie rozumiem tego narzekania na nowy dyski. Stare tez padaly i co
z tego. Mi padly 2 Caviary (850 MB, 6.4 GB) oraz Fujistu (20 GB). Wszystko
pada ... zalezy jak sie trafi.

Pozdrawiam, Paweł