Re: HDD Samsung a Seagate

Autor: Quick <jacekst_at_polbox.com>
Data: Fri 20 May 2005 - 08:16:45 MET DST

> Jak już jesteśmy w temacie - powiedzcie poważnie, co myślicie o tych
> nowych dyskach IBM/Hitachi? Jest tu może jakiś posiadacz np. 160GB tej
> firmy? Jak to się sprawuje? Kultura pracy, temperatura, szybkość... a może
> komuś padł?
Mam 200Gb WD ATA z serii JB, od ponad roku pracuje non-stop na serwerku jest
cichy i nie mam z nim jak do tej pory problemów. Nie wiem co polecić bo z
dyskami to jak z loterją jak się trafi, mam złe przygody z dyskami Fuitsu ,
dysk po roku pracy miał tak przemagnesowany nośnik że przy zapisie
wyskakiwały wciąż błędy zapisu. Wymieniono mi na nowy, ale nowemu mniej
więcej po tym samym czasie przytrafiło się to samo.
Faktycznie IBM-my produkowane na Węgrzech sypały się jak choinki na trzech
króli i tych bym nie polecał, natomiast w komputerze mojego dziecka włożyłem
dysk IBM który obecnie ma już 5 lat (20 Gb) i działa !
Trudno określić co jest dobre pod koniec lat 90 gdy AB miała w ofercie dyski
Samsunga kilka z nich zamontowałem u klijentów ale to była straszna klapa
padały jak muchy (dyski w przedziale od 4,3 Gb do 8,2 Gb) teraz okazuje się
że są the-best :) . Jeśli masz znajomego w jakiejś dużej hurtowni
komputerowej to naj lepiej zapytać jakie dyski są częściej wymieniane i od
tych stronić jak od ognia.
Q.