Re: HP Compaq nx9105 PG688ea

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 10:16:13 MET DST

>Poprzednio twierdziles, ze procesor Intela z zegarem 1,6 GHz
>jest lepszy niz AMD +2,8 GHz. Teraz piszesz, ze nie wiesz, ktory
>okaze sie szybszy - czyli zmieniles zdanie?

Mówiłem o lepszym notebooku a sprowadzanie różnic całej konstrukcji
komputera do szybkości samego procesora jest nieporozumieniam.

>Na http://www.tomshardware.pl/cpu/20011105/xp1900-04.html
>znalazlem benchmark, w ktorym AMD +1600 MHz wypadl tak samo jak
>Intel z zegarem1600 MHz (Quake 3 Arena 640x480).

Proszę najpierw sprawdzić z jakimi procesorami mamy do czynienia w
przypadku dwóch przedmiotowych notebooków. Przytoczony test dotyczy
zwykłych "pecetowyc" procesorów. Częstotliwość taktowania nie oznacza
wcale jednego jedynego typu. Procesorów Intela taktowanych na przykład
1,6GHz uwzględniając konstukcje normalne i mobilne jest chyba z 7
rodzajów różniących się znacznie konstrukcją i osiągami.

Tom

Pełna oferta Nec, Eizo, Iiyama, Sony, HP, Fujitsu-Siemens
www.monitory.mastiff.pl
gg: 189335, skype: zpkmastiff