Re: HP Compaq nx9105 PG688ea

Autor: Robot <robotBADMAIL_at_hotmail.com>
Data: Fri 20 May 2005 - 00:30:47 MET DST

> Nie wiem który okaże się szybszy. To jest uzależnione też od innych
> elementów konstrukcji notebooka, rodzaju testu, jego optymalizacji, w
> każdym razie różnice nie będą znaczące.

Poprzednio twierdziles, ze procesor Intela z zegarem 1,6 GHz
jest lepszy niz AMD +2,8 GHz. Teraz piszesz, ze nie wiesz, ktory
okaze sie szybszy - czyli zmieniles zdanie?

Na http://www.tomshardware.pl/cpu/20011105/xp1900-04.html
znalazlem benchmark, w ktorym AMD +1600 MHz wypadl tak samo jak
Intel z zegarem1600 MHz (Quake 3 Arena 640x480).
Ty twierdzisz, ze procesor Intela z zegarem
1,6 GHz bedzie dzialal podobnie jak AMD +2,8 GHz, czyli
zgodnie z tym rozumowaniem AMD +2,8 GHz dziala tak
samo szybko jak AMD +1,6 GHz (bo Intel 1,6 GHz, dziala
tak samo szybko jak AMD +2,8 GHz).
To chyba dosc smiala hipoteza z twej strony?

Robot