Re: Haslo

Autor: Szatyn <Sztyn_at_att.net>
Data: Fri 20 May 2005 - 05:50:06 MET DST

> Moze reset plyty glownej. Ale jak i gdzie?
>
> Może reset softwareowy? Próbowłeś np. Cmospwd Christoph'a Greniera? BTW -
> przestudiuj dobrze manual tego modelu np. wspomniany NEC resetował się po
> zwarciu określonych pinów znajdujących się w zatoce dysku twardego (o czym
> małymi literkami wspomniano na końcu obszernego manualu).

Sluszna uwaga. Tylko trzeb ajeszcze wiedziec jakie piny zewrzec. Czy ta
metoda prob. moge przypadkowo zniszczyc plyte glowna? Pewnie tak...
przeciez na niektorych koncowch wystarczy lekkie napoiecie i w najlepszym
przypadku to fajczy sciezki. Trudny ozech do zgryzienia. A ja nawet nie mam
dokumentacji. Zreszta przy zakupie (bynajmniej laptopow) takiego cuda nie
daja.

> Może reset softwareowy? Próbowłeś np. Cmospwd Christoph'a Greniera?
Wlasnie.. moglbys mi podrzucic stronke jesli taka istnieje bym mogl sobie
poczytac o tym. Chociaz w su mei jesli nie zajelo by Ci to duzo czasu tak
ogolnikowo wyjasnij. To moze byc wyjscie z mojego problemu.
Poczekam do Soboty. Moze ktos mi jeszcze podrzuci jakas madra sugestie ktora
bede mogl sprawdzic jak juz dostane sie do wnetrznosci
Dzieki
Pozdrawiam,
Szatyn