Re: Haslo

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 20 May 2005 - 05:31:27 MET DST

Szatyn wrote:
> To stary ale dobry niezawodny Dell Latitude CSx H500XT.
> Uniwersalne hasla raczej odpadaja. Laptop pracowal USA. Slyszalem kiedys, ze
> wyciagniecie bateri podtrzymujaca pamiec moze byc skutecznym wyjsciem. Ale
> czy napewno? Zaczym zabiore sie do rozebrania chcialem zasiegnac informacji
> czy jest sens.

Wyciągnięcie baterii nawet w starszych "szrotach" niekoniecznie musi
dawac rezultat - notebooki miewają jeszcze dodatkowy akumulatorek
podtrzymujacy m.in. ustawienia. Miałem coś takiego w Nec Versa P133MMX
zdaje się.. Dostęp do tej drugiej baterii był taki - że w zasadzie
trzeba by było rozebrać wszyściuteńko na części pierwsze żeby ją
odłączyć (a i tak rozebrałem go do płyty głównej w większości). IMHO to
naprawdę ostateczność.

  Moze reset plyty glownej. Ale jak i gdzie?

Może reset softwareowy? Próbowłeś np. Cmospwd Christoph'a Greniera? BTW
- przestudiuj dobrze manual tego modelu np. wspomniany NEC resetował się
po zwarciu określonych pinów znajdujących się w zatoce dysku twardego (o
czym małymi literkami wspomniano na końcu obszernego manualu).

> Pozdrawiam
> Szatyn

Pozdrawiam