Re: [OT] tunele powietrzne

Autor: Beerman <beerman_at_wytnij.op.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 02:41:46 MET DST

danonwoj napisał(a):
> witam,
> nie wiem czy to nie będzie NTG...skasuje jak będzie za dużo obelg...
> Zastanawiam się nad kupnem do obudowy tunelu powietrznego - plastik, a
> nie takie papierowy coś. Sam wywiercę dziury w blasze. Mój kumpel kupił
> nową obudowę, która włąsnie posiadała takowe rozwiązanie i temperatura
> mu spadła o 10 stopni na procku i do tego obroty wentylatory spadły o 25%.
> Czy to dużo daje i czy jest "zdrowe" dla reszty kompa?Może obniża się
> temp procka a podwyższa w srodku obudowy?
> <Wojtas>
zrobilem sobie sam tunel powierzny (worek z media markt, pare kawalkow
drutu, tasma papierowa), bo jeden z kompow u mnie w domu zagluszal
odkurzacz. Procek duron 1300. Wczesniej na full obrotach bylo bodajze
50st w idle. Teraz po zmniejszeniu obrotow smigiel w zasilaczu i na
radiatorze (na 7v) temp w idle 30st:)

Z duszpasterskim pozdrowieniem
Beerman /gg:3668800/
Pomogłem? Kliknij:) http://tinyurl.com/4xg4j