Re: Laptop na serwer?

Autor: KaNo <fluor_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 20 May 2005 - 02:31:08 MET DST

karolgt@gazeta.pl <karolgt@gazeta.pl> napisał(a):

> witam
>
> Pytanie jak w tytule. Czy uwazacie ze uzycie laptopa jako serwera jest
> dobrym pomyslem? oczywiscie bedzie na nim zainstalowany Linux, a na tym
> maskarada, apache2 (hosting dla paru stronek, ale raczej nie duzy
> ruch),php, mail, ftp (uzywany sporadycznie), i chyba tyle. Myslalem cos o
> klasy p200.
>
> Dotychczas moj komputer mial funkcje serwer-workstacja, ale to chyba nie
> jest dobrym pomyslem, bo jak sobie cos zepsuje, to jednak nie tylko ja na
> tym trace,a w koncu odpowiadam za ten serwer i lepiej nie kusic losu

> [...]
Chodzic moze, pytanie tylko jak dlugo? Od dawna problemem laptopow jest
chlodzenie i to nie tylko procesorow, ale takze dyskow. Wszystko szczelnie
zamkniete. Do tego w tak leciwych modelach trudnosci z podlaczeniem
dodatkowych urzadzen zewnetrznych (np. dysku), prawie wypalony ekran LCD itd.
Nie warto.
Pozdrowienia.