Re: Jak przywrócic skasonaną partycję dynamiczną?? POMOCY!!!!!

Autor: Jaro <Jaro_27_at_wp.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 23:54:44 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> Hm. Tego nie łapię: "zrobił jedną z całego dysku" ?

W domu miałem dwie partycje na dysku. Zrobiłem z niego dysk dynamiczny i
usunąłem jedną partycją. Po uruchomieniu pod Dosem Ranish 2.44 beta
widzi tylko jedną partycję (chyba hexa 042 - nieznaną). Następnie
zanznaczyłyłem ją jako NTFS i po restarcie w windowsie widzi jedną
partycję bez literki, a dysk stał się podstawoym. Po analizie
TestDiskiem zobaczyłem już dwie moje partycje.

--
Pozdrawiam
Jaro