Re: Chipset VIA, czy Intel?

Autor: *KW* <wasilewk_at_neostrada.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 20:16:06 MET DST

> w poprzednich postach pisałeś, jak to *Tobie* na AMD nie działa to czy tamto
> - i przy okazji sugerowałeś, że producenci trzymają się z dala od AMD.
>
> po prostu szukam kontrprzykładów, które mają wykazać, że to nie AMD
> jest źródłem Twoich problemów z oprogramowaniem...

"Operacja się udała, ale pacjent zmarł"

Jak płacę (a jak wiesz SCO i Oracle to 'lichwiarze'),
to chcę mieć coś za to. W przypadku AMD:
To ja mam ich zachęcać do uwierzenia w te procesory ???

Niech mi wszystko działa jak trzeba, to jeszcze na piwo
mi powinno zostać !

> no ale co to ma do rzeczy?
> porządnie skonfigurowany system po prostu działa, a popsuć i namieszać
> można równie dobrze w konfiguracji pokroju CPU/chipset Intela...

Tiaaa, a potem się okazuje, że do tej platformy
(co gorsza: jeśli AMD, to nie chipsety Intela) brak
odpowiednich sterowników i upgrade'ów - skądś to znamy.

--
[ *KW* | GA-8I915P Duo Pro + P4 550 + 512MB PC4300 ]
[ Sony E400 + RV370 350/450 + AverMedia TV & Phone ]