Re: Chipset VIA, czy Intel?

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 20:00:12 MET DST

*KW* <wasilewk@neostrada.pl> wrote:
> To było do Czajsona.

owszem - ale to publiczna grupa.

w poprzednich postach pisałeś, jak to *Tobie* na AMD nie działa to czy tamto
- i przy okazji sugerowałeś, że producenci trzymają się z dala od AMD.

po prostu szukam kontrprzykładów, które mają wykazać, że to nie AMD
jest źródłem Twoich problemów z oprogramowaniem...

> Jednak do poważnej pracy (poza grami i zabawą w P2P) żadnemu znajomemu nie
> polecałbym AMD - chcąc mieć spokojny sen.

no ale co to ma do rzeczy?
porządnie skonfigurowany system po prostu działa, a popsuć i namieszać
można równie dobrze w konfiguracji pokroju CPU/chipset Intela...

--
pozdrowienia,
shadow