Re: PROCESORY BARTON 3200+

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Thu 19 May 2005 - 13:28:23 MET DST

Użytkownik <xx71kg@poczta.onet.pl> wystukał co następuje:

> Dlaczego płyta Asrocka jest "nienormalna"? Wogóle się nie znam na
[...]
> USER jestem). Jeśli możecie wytłumaczcie jak z tymi płytami jest?

Płytki ASrocka nie są złe, tylko z racji tego, że są ekonomiczne są trochę
mniej wydajne i czasami brakuje im paru opcji pomagających w podkręcaniu.
Jak nie zależy Ci na hiper szybkim komputerze to nie są złe. Jeszcze
wszystko zależy od modelu płyty i zastosowanego na niej chipsetu. Napewno
totalnym nieporozumieniem jest płytka ASrock upgrade, ale jej z pewnością
nie masz, bo jest stosunkowo nowa.
No ale wracając do Twojego problemu to podaj model płyty i jaki masz
zasilacz. Jak nie wiesz jaką masz płytę to zainstaluj sobie programik
Everest
http://www.lavalys.com/products/download.php?pid=1&lang=en
który powie Ci wszystko o Twoim komputerze. No i wypisz podstawowe parametry
jakie posiadasz:
- płyta
- zasilacz
- grafika

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |