Re: ostrość Samsunga 753dfx

Autor: zzz <magness2_at_poczta.fm_wytnij_to>
Data: Wed 18 May 2005 - 17:14:28 MET DST

> Pewnie nie będzie innego wyjścia. Ale co ciekawe, w trybie tekstowym (np
konsola
> pod BSD lub BIOS) tego nie ma bądź nie widać.

Nie widać. Ale po uważnym sprawdzaniu wypatrzyłem - bodajże w Norton
Commanderze :) - im mniejsza częstotliwość i rozdzielczość tym paski były
mniejsze i bliżej siebie, na 320x200 już się zlewały.
Gdybym wiedział, że to tylko zimne luty, to bym kurczę ten monitor rozebrał
mimo gwarancji.
Bo miałem pecha i trafiłem na falę wymiany kineskopów na gorsze i dali mi
nowy monitor z gorszymi parametrami (chociaż dokładnie te same oznaczenie -
nowsza partia miała wyraźnie gorszy kineskop, co w sklepie też można było
zaobserwować) niż ten, który kupiłem (3 miesiące od kupienia! jakieś dwa
lata temu) i chociaż przebrałem z 10 różnych, to nie wybrałem idealnego.