Re: ostrość Samsunga 753dfx

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 21:18:07 MET DST

Użytkownik " Tomasz " <tomusiolekWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:5f1f.000008c5.428b5794@newsgate.onet.pl...

> Bo jest mi potrzebny do pracy. A jak go oddam, to pewnie będa go
trzymać.

Poproś o monitor zastępczy, pewnie mają jakiś 15" na składzie.

> Pewnie nie będzie innego wyjścia. Ale co ciekawe, w trybie tekstowym
(np konsola
> pod BSD lub BIOS) tego nie ma bądź nie widać.

Bo im większa rozdzielczość i odświeżanie tym bardziej to się nasila.
Związane to jest z częstotliwością sygnału, te konturki wokół linii to
po prostu odbicie sygnału na wskutek złego dopasowanie impedancji na
zimnych lutach, coś jak w TV gdy skierujemy antenę na dach budynku
pokrytego blachą zamiast wprost na nadajnik.