Re: kilka pytan na temat zasilaczy

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 18 May 2005 - 15:20:16 MET DST

Uzytkownik "Pawel K" <pawel1234ppp@interia.pl> napisal w wiadomosci
news:d6a5sp$sgs$1@nemesis.news.tpi.pl...

> w kazdym badz razie ktorykolwiek zasilacz zakupie to wydaje mi sie ze bedzie
> problem bo obudowe mam taka ze zasilacz wchodzi pionowo i pomiedzy scianka
> boczna a wentylatorem procesora jest szczelina okolo 7mm i wydaje mi sie ze
> wiatrak ktory jest zamontowany od tej strony moglby negatywnie wplywac
> wdmuchujac powietrze na cooler od procka. jesli ktos moglby potwierdzic moje
> obawy to bede wdzieczny
> wtedy trzeba bedzie tez zakupic nowa obudowe :/

A czy móglbys odwrócic wentylator na procku, wtedy bylby on wspomagany przez
wentyl z zasilacza i napewno byloby chlodniej niz pompowanie powietrza ogrzanego
przez zasilke przez szparke 7mm. Ja zasilacz wybralbym Chieftec, bo sam mam
420W.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w naglówku jest antyspamowy !!!