kilka pytan na temat zasilaczy

Autor: Pawel K <pawel1234ppp_at_interia.pl>
Data: Mon 16 May 2005 - 15:01:21 MET DST

witam

przymierzam sie do wymiany obudowy i zasilacza. na oku mam nastepujace
typy zasilaczy
- Chieftec GPS-350EB-101A http://allegro.pl/show_item.php?item=50875699
- Chieftec HPC-360-202DF! 360W/24 pin
http://allegro.pl/show_item.php?item=50764928

konfiguracja komputera w ktorym mialby dzialac zasilacz jest nastepujaca:
- gigabyte ga7n400s + sempron 2400+
- 256MB RAM
- GeForce 440 MX
- CDR + CDRW
- WD 160GB

jak widac nie mam wielkich wymagan jesli chodzi o zapotrzebowanie na moc
:) ale chcialbym dowiedziec sie co sadzicie o w/w zasilaczach

jak dotad pracowalem na zasilaczu Megabajt MGB-300ATX, ale ma juz ze 3
lata wiec najwyzszy czas wymienic

w kazdym badz razie ktorykolwiek zasilacz zakupie to wydaje mi sie ze
bedzie problem bo obudowe mam taka ze zasilacz wchodzi pionowo i
pomiedzy scianka boczna a wentylatorem procesora jest szczelina okolo
7mm i wydaje mi sie ze wiatrak ktory jest zamontowany od tej strony
moglby negatywnie wplywac wdmuchujac powietrze na cooler od procka.
jesli ktos moglby potwierdzic moje obawy to bede wdzieczny
wtedy trzeba bedzie tez zakupic nowa obudowe :/

pozdrawiam