Re: DVD recorder pada?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 18 May 2005 - 14:52:57 MET DST

"Huaskar" d6euo7$10sp$1@news2.ipartners.pl

> Obawiam sie ze niewiele to pomoze.

Ja też.

> Nadal pozostaje problem wytlumaczenia serwisowi ze sprzet szwankuje.

Ja także mam problem, bo nagrywarka Toshiby źle radzi
sobie z płytami DVD-R i DVD-RW, głównie z tymi DVD-RW,
także nowymi DVD-RW. (i **chyba** tylko przy szybkości
nagrywania x4, bo mniejszych chyba jest OK; szybszych
płyt nie mam, więc nie sprawdzałem)

> Kiedy oddawalem nagrywarke do serwisu, chcialem dac im jeden
> ze skopanych filmow, zeby zobaczyli w czym rzecz, ale nie wzieli.

Mnie też nie chciano słuchać. Nawet nie zapisano
tego, co mówiłem, ale uproszczono to, co mówiłem:

moja wersja: nagrywarka nie czyta płyt DVD-RW, które sama nagrywa,
             choć z płytami tymi radzi sobie czytnik (też Toshiby)
wersja zapisana: nagrywarka nie czyta płyt DVD-R

Ciekawostką jest, że przy zakupie -- radzono mi, abym używał płyt plus. :)

> Nie przekonuje mnie tez teoria w stylu "plyty sa z wadliwej partii",

Mnie też.

> zwlaszcza gdy dotyczy ona plyt roznych producentow. Sprzet ma obowiazek
> pracy na KAZDYM nosniku ktory odpowiada parametrom predkosci nagrywania
> (pomijamy tu producentow "egzotycznych" i "garazowych").

Zgadzam się z tym. :)
Płyty gorszych producentów są (czy raczej mogą być)
o tyle gorsze, że szybciej staną się nieczytelne,
gorzej znosić będą niekorzystne warunki typu
podwyższona temperatura czy wilgoć, ale nagrywać
się powinny bez problemów.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@ascii.art.pl     '.O_'