Re: intelowska pasta z radiatorow do kitu.

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Wed 18 May 2005 - 10:57:57 MET DST

VooDoo <V.o.o.D.o.o@poczta.fm> wystukał co następuje:

> poprostu moje pytaine było banalnie proste... czy jak zmienie paste
> (plaster) ktora byla wraz z boxowym went. strace gwaracje... a ty mi
> sie rozwodzisz nie wiem po co :)

Nie stracisz. Wyobraź sobie taką sytuację: zepsuła Ci się płyta główna i
musiałeś zdjąć poca. Po powrocie z serwisu musisz go założyć. No i co? Masz
kupować nowego proca bo trzeba pastę założyć na radiator? Trochę wyobraźni.

> a skad wiesz czy nie wiem ? otoz przygladalem sie ja mi to zakladali
> , z opakowania prosto na procek nic nie widziwiali , zreszta tam jest
> ten plaster caly

No to pisz od razu. Takie posty jak Twój się pojawiają i do niczego nie
prowadzą. BTW masz zły temat posta. Takie teksty to w serwisie można
przedstawiać.

--
| Czajson | ABIT NF7-S | Barton3000+ Pentagram QC-80 Cu |
| 1 GB TwinMos Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |