Re: intelowska pasta z radiatorow do kitu.

Autor: VooDoo <V.o.o.D.o.o_at_poczta.fm>
Data: Wed 18 May 2005 - 10:48:23 MET DST

> Mi nie chodzi o Twoją gwarancję bo to mnie gwint obchodzi.

no stary ale sie pytalem , jak niechcesz to nie odpowiadaj
mnie tez gwint obchodzi ze cie to gwint obchodzi :P
rozumisz?

poprostu moje pytaine było banalnie proste... czy jak zmienie paste
(plaster) ktora byla wraz z boxowym went. strace gwaracje... a ty mi sie
rozwodzisz nie wiem po co :)

yes or no - it;s so simple :)

> Nawet nie wiesz czy w serwisie nałożyli Ci pastę intelowską i
> czy nałożyli ją właściwie.

a skad wiesz czy nie wiem ? otoz przygladalem sie ja mi to zakladali , z
opakowania prosto na procek nic nie widziwiali , zreszta tam jest ten
plaster caly

anyway jak jutro bedzie taka sama temperatura sie utrzymywala to jeszcze
mniej dam na procka :P

pozdrawiam

Czarny