Re: Jakie głośniki 2+1 do 150 zł

Autor: ver4 <ver4_at_op.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 22:03:32 MET DST

<ciach>

> Za 185 masz logitech x-230
> lepszych moim zdaniem nie znajdziesz, mam je i nie tylko ja je chwale
>
> --

Przyznam się, że nie słyszałem żadnych dobrych głośników w akcji i nadal nie
mam pojęcia co wybrać. Modecoma wybrałem sugerując się pozytywnymi opiniami
w komputroniku, ale o początku skłaniałem się w stronę Creativa.
Ale jak już napisałem nie wiem co kupić. Kwota 150 zł jest raczej płynna
więc jeżeli Logitech jest taki dobry to może...
Rzeczywiście po przeczytaniu 'marketingowego bełkotu' x-230 zrobiły na mnie
dobre wrażenie :-)