Re: Komputronik......?

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Tue 17 May 2005 - 15:07:10 MET DST

> Dokładnie - to co inni mają jedynie w cenniku, oni najczęściej mają na
> stanie dostepne od ręki w "fizycznym" sklepie, przez 7 dni w tygodniu.
> Co do cen - może nie są najtańsi, ale wiele cen maja naprawdę dobrych
> (przynajmniej jak na warunki Trójmiasta, z tego co wiem w handlu
> detalicznym na południu Polski jest co do zasady taniej).

"nasz" proline jeśli chodzi o ceny jest nie do pobicia, niestety oferta....
ciągle zbyt mała, choć się powiększa ;-) Brakuje trochę sprzętu dla
"znawców", dyski Hitachi itp itd. Ale komputronik jest okay jak dla mnie,
głównie za "magazyn".

--
[ Mariusz: Abit IC7-G P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 1GB DDR400 Kingston NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]