Re: Komputronik......?

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 17 May 2005 - 13:57:03 MET DST

Mariusz wrote:

> Niestety ceny nie zawsze mają ciekawe, ale
> zabijają ofertą. Sam tam kupowałem wiele razy głównie z uwagi na czas i
> wybór. Cena nie zawsze jest ważna ;-)

Dokładnie - to co inni mają jedynie w cenniku, oni najczęściej mają na
stanie dostepne od ręki w "fizycznym" sklepie, przez 7 dni w tygodniu.
Co do cen - może nie są najtańsi, ale wiele cen maja naprawdę dobrych
(przynajmniej jak na warunki Trójmiasta, z tego co wiem w handlu
detalicznym na południu Polski jest co do zasady taniej).

Pozdrawiam