Re: Komputronik......?

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Tue 17 May 2005 - 12:45:54 MET DST

Codringher pisze:

> Mam takie pytanko do grupowiczów. Jestem biernym czytelnikiem tego forum
> już od dłuższego czasu. Czytam regularnie, natomiast rzadko się
> wypowiadam. I zauważyłem przedziwne zjawisko w sumie (raczej)
> niezdarzające się na innych grupach. Chodzi o to, że przy każdej możliwej
> okazji, gdy chodzi o możliwość zakupienia sprzętu, grupowicze powołują się
> na sklep Komputronika. Przeglądnąłem archiwum i stwierdziłem, że
> zdecydowana większość linków odnośnie zakupów, porównania cen, bądz
> parametrów, to linki do w/w sklepu. I moje pytanie: skąd się to bierze?
(...)

Pewnie z lenistwa, mają duży wybór.

Ale ja komputronika nie lubię -- odpowiedź na kilka moich prostych pytań
zajęła im tydzień (ciekawe, czy bym się w ogóle doczekał, gdybym nie wysłał
ponaglenia), w dodatku jedno pytanie olali. Olewając pytania dot.
zamówienia za 500 zł stracili zamówienie za 5000 zł... i pewnie nie tylko
moje. :) Wolę firmy które mają jakieś sensowne podejście do klienta.